Crazy night

Efter en svettig ultimate frisbee work out (som resulterade i en grov sportbh-bränna) var gårdagen rätt händelselös. I alla fall fram till kvällen... Första helgen tillbaka på Wingate är som gjort för att gå åt helvete. Jag menar, jag hade en bra kväll. Jag bara chillade runt och träffade folk, badade i fontänen, fångade insekter och sådana vanliga saker, utan en droppe alkohol. Andra hade det mindre bra.
Knallar tillsammans med mina rumskompisar in i lägenheten, och hittar en random tjej däckad i vår soffa, med en lapp på sig som talar om att hon inte är från NC och att hon spelar tennis (wtf??). Ingen av oss tog dit henne och nästan ingen visste vem hon va. Förutom hennes förtvivlade roomie som höll henne sällskap.
Jag sa på en gång att vi borde ringa efter hjälp, men folk ville inte att hon skulle hamna i trubbel. Men efter 20 minuter utan någon som helst reaktion från henne blev både RA, poliser och 911 involverade. Full utryckning, tömning av lägenhet och omgivningen runtom. Bra start på året freshman! Enligt sjukvårdare ringde vi i rättan tid, 20 minuter senare så hade de fått bära ut henne i liksäck...
Gissa vad dagens samtalsämne har varit...
Bortsätt från det hade jag en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...