Hiking!

Idag blev det en heldag i de Pennsylvanska bergen. Jag, Cait och hennes kompis Alex åkte till Hawk Mountain imorse. Naturen här är underbar! Öppna landskap varvat med skogar. På vägen dit fick jag till och med sett en massa Amish-folk!!! De körde runt med sina hästar och höll på på åkrarna. Jag fick stora delar av deras livsstil förklarad för mig.
När vi kom fram till berget började en lååång vandring. Uppför. Även om det var slitsamt så var det definitivt värt det! Helt otrolig utsikt. På vissa ställen så var det ren klättring som gällde! Allra längst upp på toppen fick jag sett gamar (satt väl och väntade på de vandrare som inte klarade hela turen...).
När vi kom hem åkte vi och simmade lite, och det var rätt skönt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...