Malmöfestivalen

Igår eftermiddag åkte hela familjen till kusinerna i Bösarp. Vi ses ju inte så oftaså det var jättekul att få umgås med dem lite, nu innan jag åker. Det blev god mat, kubbspel och självklart de favoritbullarna!
När vi åkte därifrån släppte mamma och pappa av mig och Emma hos Jill i Malmö, där vi fick sällskap av Hanna och Natalie. Vi hängde kvar där ett tag innan vi åkte in till stan och festivalen. Det är så roligt med allt folk och alla aktiviteter där (för att inte tala om all mat "vilt kebab, gjort på hjort" hahahaha). Men för min del blev det en falafel. Vid halv 12 tog vi oss till stortorget för att lyssna på Nause. Det var bra men vi kände oss nästan lite gamla när 10-12 åringar trängde sig fram runt om oss. Vem släpper iväg barn i den åldern, ensamma, till ett sånt ställe??? Galet. Men hur som helst, jag hade en supertrevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...