Cooking corn

Äntligen blev majsen tillagad! Efter en middag serveras utomhus hängde jag med till killarnas lägenhet. Leif lärde mig att spela fifa. Jag gjorde minsann ett mål, dock var det av min egen målvakt i mitt  egna mål... Därefter bestämde jag och Cait oss för att testa tillaga majsen som jag plockat hos henne. Den var inte god. Antingen var det djurföda eller så var den helt enkelt inte mogen. Men kul var det!
Större delen av laget drog ut till en klubb lite senare så när det blev tomt på folk gick jag, Leif, Mehdi, Lucas, Lennart and his roommate spelade lazertag istället. Det har varit en härlig kväll, men nu är det läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...