Last week

Här kommer en liten uppdatering av mitt liv den senaste veckan. För en vecka sedan hade jag besök av min ex-roomie Fanny. Det var en jättetrevlig visit!
I torsdags följde jag med familjen till trollsjön och lyssnade på Sten och Stanley. I fredags satt jag uppe hela natten och väntade oå att åka och hämta Emma som varit och festat i Lomma. Under helgen sedan var jag i Malmö och hejade på Anna och Ludde som körde SN i triathlon. För Anna var det debut och För Ludde blev den brons samt vinst i Svenska kuppen. Efter det gick vi ut och åt på Mello Yellow.
Förövrigt har vi haft besök av både mor- och farföräldrar. Så tråkigt att behöva säga alla dessa hejdån... Men snart ar der dags att åka igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...