Lyxflyg!

Alla regler har något kryphål. Första gången jag har varit med om att de vill väga mitt handbaggage, och självklart var det flera kilo för tungt. Men jag ställer mig framför de som valt att väga väskorna och plockar ut mina hoodtröjor och tar på mig dem, därefter fyller jag fickorna med saker, får vikten på väskorna godkänd och knallar vidare som en Michelingubbe, för att ett par meter bort ta av allt och stoppa ner i väskorna igen.
Hittills har det varit ovanligt många och långa köer tillallting, så jag har känt mig lite stressad. Allting blev dock mycket bättre när jag fick tag på en vagn att rulla mina väskor på! Sedan blev det ännu bättre när jag insåg att jag hamnat i någon lyxavdelning på planet som erbjuder massor med plats för benen, benstöd och handdukar istället för våtservetter. Hurrayyy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...