Yeah I'm strong enough!

Hade en något mindre produktiv träning igår kväll. Körde ett "butts and guts"-pass och tänkte köra ett till pass, men det verkade så lamt så jag hängde i gymmet i stället. En massa sport management-elever var där och höll i en bänkpresstävling. Efter en bra stunds övertalning fick de mig att ställa upp... Haha jag är nog den svagaste i laget men försöka kan man ju! Den roligaste delen av historien är att jag idag fick ett sms som gratulerade mig till min finalplats i tävlingen. Så imorgon ska jag tillbaka och bänka ännu mer hahahahaha.
Efter det hade ett gäng simmare ett businessmöte. Vi ska starta en business och Lucas är vår ledare. Han gick verkligen all in, med powerpoints och hela köret. När det var över släpade jag med Laura och Öystein för att titta på finalen i intramural-basket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...