Viktigt möte

Hade möte med coach idag. Jag var så nervös, för en hel del simmare har fått ta så mycket skit av honom. Men det gick okej! Vi pratade om min säsong och jag talade om vad jag ville med framtiden och så vidare. Återigen upplyste han mig om hur svag jag är. Han är imponerad över hur snabbt jag simmar med tanke på hur klen jag är. Vet inte om det är en komplimang eller inte...
Hur som helst, jag gick direkt från mötet och vann bänkpresstävlingen för viktklassen 120-135lbs. Det var ju värsta grejen! Massor med publik och hur seriöst som helst. Antingen var det nerverna eller min träningsvärk, men jag var inte ens i närheten av vad jag gjorde sist haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...