Colombia!

Tillbaka på Wingate och tillbaka till verkligheten. Har en hel del sömn att ta igen känner jag haha. Igår var det st Patrick's day,  vet fortfarande inte vad poängen är, men grönklädd skulle man vara.
Jag har börjat simma mer seriöst nu, och det känns skönt. Har allt saknat det lite! Det intressantaste för dagen var nog att jag hade en presentation i min spanskaklass. "A spanish speaking country I would like to visit". I chose Colombia, and then I asked Lucas why I want to go there, he told me and I told the class. Piece of cake! Nu vill jag i och för sig verkligen åka dit, så ska väl försöka hälsa på honom vid nåt tillfälle!
Tydligen så har de rosa delfiner i amazonfloden!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...