Spring Break 2014

Äntligen är spring break här! Just nu befinner jag mig i Miami med bästa Anna och Jill. Jag kom hit igår kväll. Eftersom det blev lite sent fick jag köra en ombytning och sminkning på flygplatstoan. Behöll dock mina sneakers på ifall jag skulle behöva fly haha! Tog en taxi till Bayside och mötte alla där. Sedan tog vi oss till Off the Hookah. Någon i Annas lag kände en snubbe som fixade in oss där. Vi hade så himla kul! Ja, förutom att vi tappade bort Jill men det löste sig! På morgonen åkte vi hem, nio pers i en fem-mannabil.
Idag åkte vi till South Beach med samma gäng som vi träffade igår. Där var extremt mycket folk! Det var jätteskönt att bara sola och bada hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...