Partaj

Det blev en superkväll igår också! Började på en av golfarnas 20-årsfest. Förvånande nog dök en hel del simmare upp där också. Därifrån gick vi vidare till Beams och sophomorekillarnas lägenhet. Längtar tills nationals är över och hela teamet kan vara med, det är lite tomt nu haha. Men vi hade kul ändå! Jag och Alex var runt i pricip hela beams quad, men för en gångs skull var jag ändå mest med simmarna. Det bästa var att två av killarna fick göra ett naked lap eftersom de förlorade i bear pong.
Vid två någon gång blev vi hungriga, så vi var ett helt gäng som åkte till cookout. Jag kommer bli fet om det fortsätter så här haha. Avslutade kvällen med Bob's Burgers (en tv-show).
Vaknade sent idag, och efter intressanta genomgångar av gårdagen med de andra freshisarna åkte vi till Dunkin Donuts för frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...