Weekend

Ber om ursäkt för dålig uppdatering! Jag hade en bra helg. Hela lördagen låg jag ute och solade med resten av laget och fixade till brännan lite. Därefter gick vi och tittade på en en lacrossematch. På kvällen fick vi besök av alla Queenssimmarna. De kom hela vägen från Charlotte för att partaja med oss. Det blev en bra kväll med en massa givande samtal.
Igår hade jag möte med min success coach. Jag blir så frustrerad över att inte veta vad jag vill göra. Just nu känns det så framtidslöst...
Igår kväll gick vi på soccermatch. Våra killar har skapat ett intramurallag. Det var jättekul att se! Halva laget var där och hejade, inklusive en av coacherna. Självklart så vann de ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...