Fredag kväll

Det bästa med off season är att man kan göra som man vill, och man behöver inte ha dåligt samvete för att man inte tränar en dag. Sedan, om man heter Erika Kaspersson, så mår man dåligt av en oplanerad träningsfri dag i alla fall. Men kände mig inte helt tillbaka från jordnötschocken igår så det blev en lugn dag. På kvällen gick jag på ett artlyceum, en show framförd av high schoolbarn, de var riktigt duktiga!
Eftersom vi redan var så uppklädda passade vi på att gå på en dans som skolan arrangerade. Det roligaste jag hade där var när jag, Leif och Öystein stal heliumballonger. Det börjar bli en vana nu... snart kommer jag säkert själv flyga iväg. När vi gav upp dansen gick vi och firade Niklas (svensk) 22-årsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...