Who am I?

Ahapp nu har vi minusgrader igen. Ja, jag pratar mycket om väder, men det är fascinerande här. 25 grader vart i söndags, minus 4 i morse. Brrr.
Två till prov avklarade nu. Dessutom han jag med ett lyceum. Det var faktiskt rätt intressant!  Det handlade om arbetsintervjuer, hur man ska presentera sig själv och hur viktigt det är att veta vem man är. Det fick mig att inse att jag inte riktigt vet vem jag är. Kunde knappt svara på någon av de hjälpande frågorna och när vi skulle rita en bild av hur vår framtid ser ut ritade jag ett lejon. Det är min nivå för tillfället. Jag tror jag vill till Afrika och jobba efter college. As they said, you gotta dream big...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...