Våffeldagen

Och det firades! Imorse efter träningen knallade jag och Emma hem till Anna där vi gjorde (och åt) våfflor med bär och grädde. Sedan fick Emma klara sig själv när jag drog till skolan. Måndag är lika med idrott är lika med kul. Idag var det fäktning. Inte för att skryta (eller jo, precis därför) men jag var grym! Vann fyra av fem matcher med vänstern. Tränaren tyckte till och med att jag skulle gå på deras träning på torsdag. Han hade inte riktigt kläm på vad jag hette så jag blev kallad gipset... Som enda tjej fick jag bli lagkapten och välja mitt lag. Mitt lag, Älgdödarna, mötte Älgklövarna och de var chanslösa ;) Shiii vad kul det var!

Fick skjuts hem och här hemma väntade ännu mer våfflor... Helena är duktig hon!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...