Hjärngympa eller nåt

Ledig från skolan they said. It would be fun they said. Är helt slut i huvudet. Projektarbetsdag idag, så jag har ägnat över fyra timmar åt att sitta framför datorn och skriva. Därefter gick jag över till religionsplugg i X antal timmar. Min hjärna är inte helt pigg längre... Men mycket har blivit gjort i alla fall!

Mitt på dagen hade vi en träningspaus. Jag persade på massor i gymmet så det kändes gött! Efter det blev det smörgåstårta. Fannys kompis fick reda på att det var ganska populärt så helt plötsligt fick vi en hemmagjord sådan! Övergulligt :) Annars har dagen innehållt både väldigt trevliga besked men även väldigt tråkiga. Mer information om det kommer nog någon annan gång.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...