Bullfest

Igår var det en produktiv dag. Upp, träna, skola, prov, PA och bak... Vi hade prov i religion och jag blev rätt besviken. Det var ett väldigt tråkigt prov med i princip bara faktafrågor. Jag menar, religion är ju ett ganska fritänkande ämne då bör frågorna vara lite mer personliga och reflekterande. Men icke! Efter det jobbade vi med vårt projektarbete så nu är utkastet klart.

Hela kvällen ägnades åt bullbak. Jag hatar att baka, och jag är inte särskillt glad för kanelbulla så jag var mest bitter haha. Men med en del hjälp från bullsugnakompisar blev tillsist 97 bullar bakade. De ska säljas på lördag för att vi ska få in pengar till vår Polen-resa.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...