88 dagar kvar!


Idag har varit en skön dag. Vaknade vid åtta och gick och tränade. När jag kom hem sedan gjorde Helena brunch åt mig; jag fick en dundergod stekt macka med falukorv, tomat och ägg. Mätt och belåten gick jag till skolan, där jag hade en lektion och efter det blev det en massa planering inför studenten. Bland annat satte vi upp lappar med antal dagar kvar, nedräkningen är i full gång!
Eftersom det är måndag var det idrott i skolan! Idag var det bågskytte på Rosvalla, cykellös som jag är fick jag skjuts dit av byggarna. Jag är ju kung på att skjuta pilbåge! Kvinnlig version av Legolas. Haha. Himla kul var det i alla fall! Nu på kvällen har jag hjälpt Alice med sitt svenskatal, som förövrigt blev jättebra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...