SJ

Det har inte blivit så mycket gnäll på SJ på senaste tiden. Antingen beror det på att de blivit bättre eller på att jag knappt åkt tåg... Men nu har de i alla fall tagit priset! Emma och jag skulle ner till Skåne igår. Tåg nummer ett blir försenat och vi missar det anslutande tågen i Norrköping. Allternativen blir attvantingen åka tillbaka till Nyköping eller fem timmars nattåg. Om jag blev bitter var det inget jämfört med vad mannen bakom blev! Tack vare hans kämpande var vi ett gäng som fick ett allternativ tre: Scandic i Norrköping. Efter mycket strul och fixande är vi nu på plats. Helt okej ändå, här har man varit förr så man hittar ju till och med! Så nu får vi ta tåget halv elva idag istället. Nu ska jag upp och springa en runda innan det är dags för hotellfrukost!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...