Fast i gips, igen...

Nytt gips idag! Denna gång blev det rött. Det är enda färgen jag inte testat, haha. Det var så fullt på ortopeden att jag inte blev gipsad förrän 40 minuter efter den tid jag skulle. Det innebar att jag hann ha 15 minuters lektion på hela dagen. MEN det var värt att åka till skolan, för jag har hämtat ut min STUDENTMÖSSA!!!! Den är jättefin och passade perfekt. Guuud vad jag är taggad inför studenten!
Hela eftermiddagen ägnade jag åt plugg. Sedan blev det simträning, jag körde även ett bålpass i morse. Nu ikväll har här varit en massa kul folk. Lite kanotister och några från Alice och Jills klass, så det har varit trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...