Grovt!

Det har varit en chill fredag. Jag körde ett bålpass imorse och ett riktigt bra simpass nu i eftermiddags. Man börjar ju blir lite småduktig på ben nu! Efter träningen har jag hängt här på borgen med hockey-boysen och vi har tjockat oss med både bullar, popcorn och glass. Och läsk-saft á la Felix. Tydligen kan man ha aromat på popcorn, fick jag lära mig. Det var intressant, men ganska gott haha. Vi kollade bland annat på gladiatorerna, och herre gud vad grova de är! Jag ska satsa på att bli gladiator när jag blir stor, ska väl bara lägga på mig typ 20 kilo muskler först. Nu är det läggdags så jag orkar upp och sälja bullar imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...