Blåbärspannkakor!

Jag har inte pluggat så mycket under hela trean som jag har gjort den här helgen! Jag är grymt imponerad över mig själv. Idag vaknade jag klockan åtta, och efter frukosten satte jag igång. Sen höll jag på till på eftermiddagen, då gick jag och snackade iväg Jills stalker. Allvarligt, det börjar bli obehagligt. En kille som vägrar släppa taget och vi blir inte av med honom! I alla fall, efter det drog jag ner på stan en stund. Det var verkligen jätteskönt ute idag!
Kvällen blev kunglig. Som jag sagt tidigare jobbar jag och Fanny oss genom en massa pannkaksrecept. Idag blev det amerikanska blåbärspannkakor. Eftersom jag tidigare råkat säga "baka pannkakor" fick vi ju göra det till bakverk. Värsta team worket! Jag stekte, och en annan opererade ut dem ur sina formar. Sedan fick Fanny, stackarn, diska. Blev fruktansvärt gott med glass till!
Efter ett tag dök Albin upp! Jättelänge sedan sist. Vi började kolla på The Walking Dead, någon zombieserie. Äcklig haha! Så nu kommer jag drömma om läskiga döingar...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...