Lever farligt




Det blev den bästa studentfesten hittills igår. Temat var bokstaven "S" så jag gick som skadad. Jag var hemma och fixade mig med Alice och Anna, sedan åkte jag till Arnö för att förfesta med spidarna. Haha, det är ett härligt gäng! Vi tog oss därifrån till Mike's och det blev en galet rolig kväll. Hur mycket folk som helst, 1000 ballonger, självlysande pinnar och tröjkastning. Ajemen, vid ett par tillfällen kastades t-shirts ut på dansgolvet. Sponsrat av någon affär jag inte kommer ihåg vad den heter. Sista omgången fick jag i alla fall en t-shirt! :D
De vanligaste utklädnaderna var sopsäck, snickare, soldat och stekare. Men några stack ut som till exempel Shrek, Santa Lucia och Super Mario.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...