Varm dag idag! :)

Den här coolingen var jag sååå nära att trampa på häromdagen!
Löpningen gick bra. Jag sprang på bra i början, sen blev jag trött i benen. Haha. Det är rätt intressant att känna hur konditionen räcker, men musklerna inte orkar hela vägen! Idag har det varit riktigt varmt. Skulle tro att sista "shorts och linne"-dagen precis har varit, men det var härligt med lite sol.
Jag var duktig och gjorde bakad potatis till middag idag. Det var mums! Jag är nog lite märklig för, som ni vet, klarar jag inte av kokt potatis men potatis i stekt, bakad eller pommes-form är inga problem. Så kan det va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...