Köpte nästan en kanelbulle

Jag har stekt kött! Alltså riktigt kött och inte bacon eller falukorv. Det gick till och med att äta, så nu är jag väldigt nöjd med mig själv. Innan jag åt var jag på Ica och handlade, och utanför affären stod två småtjejer och sålde kanelbullar. Alla pengarna gick till de svältande i Afrika. När jag såg dem tänkte jag på alla gånger man själv sålt allt möjligt (oftast av mycket mer egoistiska skäl) och på hur glad man blir varje gång någon köper. Jag kände verkligen att jag ville köpa en bulle trots att jag knappt gillar dem, men hade inga kontanter. Ska nog till Ica imorgon igen, så får se om de står kvar ;)
Nu ska jag ner till hamnen och träffa lite kompisar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...