Ont = inte okej :(

Nu har jag haft ont i bröstryggen vid högra skulderbladet i en vecka, och det blir bara värre och värre. Är det vanligt, normalt ont? Nej, nej. Jag kan hamra hur mycket som helst på ryggen utan att det känns något, men om jag drar ner badmössan i pannan samtidigt som jag andas gör de grymt ont. Cykla i uppförsbackar och andas gick inte det heller. Inte okej.
Skolan idag var i alla fall rolig, för jag fick ha idrott! Det hade jag ju knappt alls under ettan och nu kommer jag vara med varannan vecka. Tummen upp för det! Dessutom har vi fått en ny idrottslärare, som verkar rätt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...