Fjärilet vill sig fortfarande inte...

Körde styrka i morse här på borgen. Det är skönt att ha gym så nära, då kan man gå upp en kvart innan man ska börja träna, haha. Träningen nu ikväll var tung, antagligen på grund av styrketräningen, men jag körde en riktigt bra benserie. Simningen fungerar i stort sätt bra nu. Har dock fortfarande problem med bröstryggen när jag simmar fjäril, så fjärilet går rätt dåligt. Men eftersom jag inte kan simma så bra med armarna får jag en chans att jobba med kicken, och det är ju inte fel.
Imorgon bär det av mot Skåne. Det har bara gått fyra veckor sen jag flyttade upp, men det känns som en evighet. Det ska bli kul att komma hem en sväng, även om det inte blir så länge. Redan på lördag kväll åker jag vidare till Jönköping för att simma 5000 i bassäng :)

4 kommentarer:

  1. Dum idé att gymma på tom mage...

    SvaraRadera
  2. Jag hann äta en lätt frukost på den kvarten också ;) Sedan åt jag ordentligt efteråt!

    SvaraRadera
  3. En knäckemacka räcker inte... Skärpning Erika!

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...