Gilla utmaningar!

Jag hade sovmorgon idag, kunde sova ända till nio. Gjorde jag det? Nej. Jag vaknade innan åtta. Men det var rätt skönt ändå. Träningen idag gick kanonbra! Vi simmade en väldigt intressant serie bestående av hundringar som skulle gå snabbare och snabbare. Kruxet med det hela var att vi inte fick ha fler än ett visst antal armtag. Jag brukar ligga på 20-22 när jag simmar fort, men nu fick jag inte ha fler än 19. Misslyckades man med tiderna man skulle hålla eller om man tog för många armtag fick man simma 2000 meter teknikövningar. Jens räknade inte med att någon skulle klara hela serien, men jag var en av de som höll ut längst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...