Friluftsliv!

Riktigt soft fredag idag. Förutom att min sovmorgon försvann idag också. Hela morgonen kämpade vi simmare (plus Fanny) med att tömma det proppfulla förådet där nere. Det var tungt, men starka som vi är gick det snabbt. I skolan fick vi tidernas äckligaste lunch, under det flotta namnet "oxbringa". Det var så illa att jag fick nöja mig med filmjölk (det är inte ofta det har hänt kan jag tala om). Men efter lunchen blev det bättre. Då hade vi idrott och vi skulle testa på friluftsliv. Vi knallade ut i skogen och tände våra stormkök, sen satt vi där i en timme och fikade. Helt okej!
Kvällen tillbringas framför tvn med Alice och en massa popcorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...