Tjalalalala
Det blev en riktigt toppenkväll igår i hamnen. Där var hur mycket folk som helst. Det är så roligt att höra "honom känner jag, vi gick i samma klass" och "hon där gick också i min gamla klass". Alla vet vem nästan alla är, utom jag. Jag träffade inte en enda från min gamla klass, haha. Desto roligare tycker jag ;) Det är roligt att träffa en massa nytt folk. Dock är det inte så värst kul att cykla hem sen helt själv mitt i natten.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Välkommen Aiden!
Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar