The Blind Side



Det blev en trevlig kväll trots att jag inte fick träna. Jag hängde lite med husmor, som är väldigt nervös nu. Hon ska nämligen resa bort en vecka, och lämna oss helt ensamma med samlingsrummet. Jag förstår Helenas oro... Lite senare var jag ute och gick en hyfsat lång runda med Anna som inte heller tränade. Trevligt med lite motion och snack som omväxling, haha ;) Kvällen blev en mysig filmkväll med en vän. Vi såg "The Blind Side" som är en  verklighetsbaserad film om fotbollsspelaren Michael Oher. Det var nog en av de finaste filmer jag sett!
Nu ska jag gå och lägga mig och tagga inför sovmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...