I'm a fighter! haha...

Förra veckan frågade två personer mig om jag varit i slagsmål. Båda gångerna fick jag förklara att det som såg ut att vara en antydan till blåtira, antagligen är märken efter simglasögonen... Sånt är alltid trevligt! Det var en riktigt kul träning idag. Vi fick bland annat simma med skor, vilket var rätt jobbigt. Man kom ju lixom ingenstans.
Min klass är härlig. Vi fick vår engelsklärare att lacka ur för att vi ville ha ett stort glosförhör istället för två små (det ena skulle i så fall vara på en måndag). Klassen kunde inte enas, och vi hade massor med omröstningar. Tills sist gav läraren upp och sa nåt om huvudvärk. Sedan slutade vi tio minuter för tidigt. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...