Rädda Östersjön...

Två korta, lugna lektioner idag. På biologin skulle vi diskutera vad man kan göra för att rädda Östersjön, och vi kom på en massa grejer som man inte borde nämna här. Den "mildaste" lösningen var att gräva bort/förflytta Danmark, så att mer syrerikt havsvatten kan komma in från Atlanten. Den nivån höll våran diskussion...
På träningen simmade jag en lång frisimserie. Det känns som det var evigheter sen jag kunde simma nåt sånt. Jag var rätt slut i armarna efteråt kan jag ju tala om, men det kändes härligt att kunna träna ordentligt igen. Som vanligt på tisdagar har kvällen tillbringats framför tvn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...