Sävö blev toppen! :D

Sävö blev så mycket roligare än jag trodde! Vi hade så himla kul. Så klart blev det en massa labbande och vi kollade efter djur och växter hela tiden. Men det var också skoj. Vi gick omkring i vadarbyxor hela dagarna. På kvällen gick vi till en lada med svenskläraren och läste dikter. Efter det fick vi höra på en skräckhistoria, om en gubbe som blev sinnesrubbad och mördade både katt och fru.
Efter detta var klockan ungefär halv tio och då bestämde vi oss för att bada i havet. Jag, Filippa och hälften av killarna. Elva grader varmt, det var myyyysigt! Det var en härlig ”klassresa”.

Nu är jag i Örebro och tävlar. Jag simmade 100 fjäril i förmiddags och det gick helt okej. Mest nöjd är jag med kicken som var med jättebra! På eftermiddags-passet simmade jag 25 frisim. Av någon anledning var jag anmäld på 13.00 vilket innebar att jag hamnade  i ett alldeles för bra heat. Men det gick super! Man kanske ska bli sprinter! ;D

2 kommentarer:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...