5 km i bassäng

Igår var jag med på en väldigt intressant lektion i mental träning. Igor, som höll i den, sa väldigt mycket som lät självklart men som man ändå aldrig tänkt på. Jag tror jag kan ha mycket nytta av detta.
Idag åt jag världens godaste hotellfrukost på Scandic i Jönköping. Den var helt seriöst i klass med Mövenpick i Lubeck. Åt dock lite för mycket, vilket jag kände efter ungefär 400 meter av 5000igen... Det var inte alls lika kul att simma det den här gången. Det var mycket jobbigare och gick saktare. I år blev jag fyra och jag delade bana med Josefine från Väsby. Jag är medveten om att jag är i sämre form i år än förra året, så jag är inte förvånade över den sämre sluttiden.
Efter loppet tog jag en buss tillbaka till Nyköping och nu är jag hemma igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...