Boktips ;)



Jag har sovit alldeles för mycket den här veckan. Annars vaknar man inte 20 över sju en söndag...
Det är skönt att vara hemma igen, och den här gången ska  jag ju vara hemma lite längre än tidigre gånger. Härligt med lov :) Något som dock är väldigt mycket mindre härligt är att jag fortfarande har ont i armhålan. Jag simmade 800 på DM igår på 9.25. Det är en helt okej tid och efter ungefär 150 meter lyckades jag stänga av det onda, men efteråt kunde jag knappt simma av, så jag fick stryka mig idag :( Imorgon ska jag till sjukgymnast eller kiropraktor.

Jag gillar att läsa, och tur är väl det eftersom jag fått tillbringa en hel del timmar på ett långtråkigt tåg :) Så jag måste bara berätta att jag för tillfället läser en himla rolig bok, "Hundraåringen som klev ut genom ett fönster och försvann" (jepp, jag är släkt med både mamma och mormor, och gillar därför att diskutera böcker ;)), av Jonas Jonasson. Den påminner lite om Forrest Gump fast 100 gånger värre och inte lika "söt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...