70 000-63 650=6 350!!!

Fredag igen. Veckorna går väldigt fort tycker jag. Nu har jag bara 6 350 meter kvar att simma den här veckan! Hela veckan har träningen gått ovanligt bra, men idag bestämde sig mina armar för att strejka. Det var både tungt och jobbigt att simma idag. Jag och Anna har förresten kommit på att våra armar går väldigt bra att jämföra med salami! Starka och sega... :D
Igår tog vi klassfoton och idag var vi på Tessin för att ta en bild på oss simmare till skolkatalogen, vi fick tyvärr inte ha baddräkt på oss, men jag tror ändå att bilderna blev bra. Vi hade håla på kemin idag, så vi satt och spelade kort i över en timme. Jag har nog inte riktigt lärt mig det där med att sluta när man är på topp för jag började som vinnare 4-5 gånger i rad, men slutade på sista plats...
Ikväll kommer världens bästa Karin Uffe Wetterberg hit och hälsar på! Ska bli enormt roligt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...