Säljer från Newbody nu! :)

Ganska lugn dag idag. På söndagar brukar det inte hända så mycket, och det är rätt skönt. Jag har städat på mitt rum och även lite i resten av lägenheten, så nu är här dammfritt igen. Vi har också fixat lite i vårt vardagsrum, som plötsligt har fått en massa möbler.
Vår spansklärare är märklig. Vi har inte fått en enda läxa på hela terminen, och i tisdags gav hon oss 150 glosor som vi har till på tisdag! Härligt! Ush, inte alls roligt, men jag börjar komma ihåg de flesta nu i alla fall :)

Jag säljer förresten grejer från Newbody nu, för att samla in pengar till lägret över nyår, så om någon är intresserad så har jag en katalog här uppe och mamma och pappa har en nere i Skåne. Deras produkter ska vara väldigt bra, och det är dessutom ett års garanti ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...