Världen är rätt liten



Idag är det fredag enligt mig. Jag kan inte få bort fredags-känslan hur jag än gör, så det finns en risk att jag glömmer gå till skolan imorgon ;) I morse simmade jag som aldrig förr! Oj vad det gick fort. Vi simmade en massa hundringar och de sista gick på 1.08!!! Jag är otroligt nöjd :)
I skolan hade vi kemiprov, och det var betydligt lättare än jag fruktat. Jag tror det gick rätt bra i alla fall. Idag på matten har jag lärt mig hu man räknar andragradsekvationer. På mattenlektionen kom jag också fram till att två i min klass var med på jiingi 2007, och en av dem till och med bodde i samma by som jag. Ganska roligt hur otroligt liten världen är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...