Spricka i revbenet

Detta har än så länge varit en händelserik vecka. I måndags var jag hos en kiropraktor, och uj vad det inte var roligt! Han knakade loss både ryggrad och nacke. Jag som inte ens klarar av att höra när någon sitter och knakar med sina fingrar, fick höra på när min egen nacke knäckte till. Väldigt obehagligt, kan jag tala om.
På kvällen cyklade jag på gymmet i 45 minuter (ganska långtråkigt, tur att Vänner visades just då), och sedan simmade jag i en timme. Tisdag morgon simmade jag mitt första hela pass på en vecka! Så otroligt skönt! :D Efter det åkte jag till Lund för att träffa en sjukgymnast, som till sist kom fram till att jag antagligen har en spricka i det tredje revbenet. Detta var glädjande nyheter, eftersom det är helt ofarligt att träna med det, det gör bara rätt så ont! Så det är bara att kämpa på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...