Ont :(

Jag är inte glad. I måndags var en klumpe-dag. Först trillade jag med cykeln (cyklen), sedan trampade jag snett på idrotten. På träningen på kvällen hade jag av någon outgrundlig anledning ont i armhålan (!?) varje gång jag andades. Jag har lite svårt att se kopplingen mellan armhåla och andning... Träningen gick i alla fall väldigt bra. Jag simmade flera 400:ingar under 5 minuter, den snabbaste på 4.49. Jag tror det är det snabbaste jag någonsin simmat på träning.
I alla fall, det onda i armhålan gick inte över på tisdagen. Det var inte kul att simma fjärilspass med en ond armhåla kan jag tala om. Idag har det varit ännu värre. Nu gör det ont även när jag inte andas, vilket resulterade i att jag inte fick simma 1500 (skolmästerskap!!!)! Jag var så taggad, och tänkte verkligen satsa på det här, men det gick inte. Det gjorde för ont :'(
Jag får inte träna i morgon bitti heller för att det inte ska bli värre, så jag kan simma i helgen. Det är så himla frustrerande! (jag kan dessutom tillägga att jag har ont i både ena foten och ena handen också)
Så, nu har jag gnällt av mig... Tack och hej!

2 kommentarer:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...