UGP

Nu är UGPn i Ystad avklarad (för två dager sedan, ursäkta sen uppdatering...). Det gick helt fantastiskt! Trots den hårda träningen innan persade jag med två sekunder på 400 medly, och 200 fjäril gick också bra. 400 frisim är jag väl inte direkt nöjd med, men det är jag däremot med 800 frisim. Jag persade så nu mera är jag JSM-kvalad på denna distans! :D :D
Jag har alltid gillat att simma i Ystad, och UGP är en rolig tävling. Det är bara synd att det är så otroligt få som är med. Fast från Eslöv var vi många, och vilken härlig stämning det var bland både simmare och föräldrar. Det blir så roligt när alla springer och hejar på varandra, applåderar och skriker! :)

Nu är jag tillbaka i Nyköping. Igår var vi och simmade med klassen. Det var himla kul! Så nu har man fått visa vad man går för. Det blev också väldigt mycket cyklande igår (berodde dels på att vi cyklade vilse), jag fick cykla upp för stockholmsbacken 3 gånger!!! På kvällen var jag och vaccinerade mig mot hepatit A+B, så nu är jag redo för Sydafrika :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...