Död åt potatis!

Animal week denna vecka. Det känns jättehärligt faktiskt. Träningen har gått riktigt bra både igår och idag, och nu är 26 600 meter avklarade så jag har bara 43 400 meter kvar. Jag gillar att simma långt.
Detta är min lyckovecka! Vi kommer inte få kokt potatis en enda gång i skolan och än så länge har vi inte fått det på kvällen heller. Sådant gör mig riktigt glad, för kokta potatisar är onda ting :D

Sedan vill jag passa på att fortsätta göra reklam för Newbody! Jag har skickat katalogen till mamma och pappa, men posten verkar inte ha tyckt om mitt hemmagjorda kuvert, för det har inte kommit fram. Jag ska skicka en ny katalog, men om man skulle vara väldigt nyfiken och inte orkar vänta på den, går det bra att titta här: http://www.newbody.se/produkter/ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...