Jobbig dag igen

Idag är det bara en skolvecka kvar till lovet, och bara två månader kvar till julafton :)
Det har varit en rolig helg, fram tills idag när min dator gick sönder. Jag är så arg! Jag vet inte vad det är med mig och tekniska prylar, för verkligen allt går sönder! Jag har nog redan sagt att jag och Sophie är inne på TV nummer fyra. De tre första har gått sönder utan att vi gjort något. Vår kyl gick också sönder, och nu min dator. Inte roligt alls, för nu får jag sitta nere i samlingsrummet när jag behöver en dator.
Jag har dessutom cyklat till tågstationen helt i onödan, för att möta Alice. Hon skulle komma 20 i åtta, jag kollade på klockan och tänkte att jag nog får cykla iväg nu. Då var klockan 17.30 vilket jag tolkade som 7.30 (alltså halv 8). Inte förrän jag är framme inser jag att jag är två timmar för tidig! Så det var bara att cykla hem igen. Ingen bra dag. Men det är i alla fall sovmorgon imorgon (10 över 7!!! :D), och det ska bli skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...