Toppen-fredag :)

Idag har vi haft samvarodag i skolan, vilket innebar att vi fick välja bland några olika "aktiviteter" att göra. Jag valde att tillbringa min fredag på SN och vara journalist för en dag. Det var väldigt intressant och vi fick lära oss en massa om hur det fungerar på en tidning. Dessutom fick vi skriva små notiser som kanske kommer med på ungdomssidan.
På eftermiddagen kom Isabell hit med sina Täby-simmare. De ska vara här hela helgen och träna med oss. Efter träningen cyklade jag ner till stan, där nästan hela klassen träffades och åt på Cilli nam nam. Efter det var vi några som gick på bio och såg "I rymden finns inga känslor". Den var rolig och rätt bra :) Det har verkligen varit en rolig kväll!

2 kommentarer:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...