Nollning

Nollningen är nu officiellt påbörjad genom att vi blev indelade i olika lag. Jag är med i lag Grease. Filmen alltså... Det känns lite halvstelt men jag tror det är ett bra tillfälle att lära känna folk, så jag dök upp på kvällens grillning och flaggmålning. Förstår inte riktigt varför vi är uppdelade i så många lag, för vi är rätt få i varje, men vi hade trevligt efter en stund och vår flagga blev fin.
Så min dag började med att jag sprang i morse innan jag mötte min lilla grupp för kursens enda verksamhetsförlagda utbildningsdag. Vi skulle åka och träffa en fysioterapeut som jobbar med hemtjänst för äldre och fråga ut honom om allt vi kunde komma på. Han var trevlig men rätt vag i sina svar. Jag fick betydligt bättre svar av min fysio som jag gick till för akupunktur efteråt. Hon är supertrevlig! Därefter fick jag springa in på Ica och köpa korv innan det blev dags att åka tillbaka till Lund för nämnt nollningsevent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...