Lite tomt!

Vi tänkte att det är lika bra att lägga ut allt som ska säljas i god tid på olika sajter, man vet ju liksom inte hur lång tid det kan ta att bli av med allt. Nu blev vi dock av med allt. Så nu sitter vi här i en lägenhet utan soffa, matbord, sängbord, soffbord och sänglampor, och det är en och en halv vecka tills vi flyttar. Lägenheten har aldrig varit så stor förr. Vi sålde även vår älskade grill som vi haft så otroligt mycket glädje av, så nu blir det att sitta på golvet och äta rester.
Jag njuter i fulla drag av min lediga vecka! Det är så skönt att ha poolen precis utanför dörren! Den här veckan har jag gjort det till en vana att springa på morgonen och sedan ta med mig någon form av återhämtningsvara till poolen och ligga där tills jag känner mig redo för brunch. Jag har experimenterat lite med återhämtningsprodukter, men idag uppfann jag något helt magiskt! En halv banan, en skopa proteinpulver, en tesked matcha, lite grekisk vaniljyogurt och så vatten och is ner i en blender. Voilà, dundersmoothie!
Förutom att bara njuta så har jag börjat organisera lite inför flytten. Jag var även och hälsade på Caylee och de andra på jobb häromdagen. De har det bra och det var kul att ses, men oj vad skönt jag tycker det är att inte vara kvar där.

Ordnade med lyxfrukost förra helgen när Mehdi för första gången på månader inte behövde ställa klockan. La cream cheese och blåbär i croissanten innan jag rullade ihop dem. Supergott! 
Gäller att passa på att njuta av balkongen och utsikten medan man kan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...