Vacation mode

Nu har Farida och Ibrahim åkt på semester en vecka, vilket innebär att jag har en vecka helt ledigt. Med absolut inget viktigt planerat. Skönt! Vad som är ännu skönare är att jag precis avslutat mitt livs näst längsta löparvecka och jag nu har en återhämtningsvecka framför mig. Jag fick sällskap på de sista 5, av 22, kilometrarna av ingen mindre än Mehdi himself. Hur det gick till är för mig en gåta, men jag är väldigt tacksam.
Vi har börjat sälja våra tillhörigheter för att förbereda oss på att lämna detta paradis och flytta till Mehdis skola. Det har varit som att bo på en semesterort här och det tar emot att det närmar sig slutet på vårt lease. Jag har nu i alla fall fått sålt min cykel, så nu får den ett hem där den blir mer uppskattad. Det är betydligt svårare att bli av med vår soffa och köksbord, men det går nog så småningom.
Nu firar jag helg med grillat och poolhäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...