Kommit i ordning

Även om jetlaggen inte hänger med så börjar jag anpassa mig så smått till att vara tillbaka i Sverige. Mamma lagade lyxmiddag igår med steak, rösti och beasås, det var så gott! Jag har plockat våra egenodlade tomater med mamma och jag lagade chili med pappa. Jag följer med ut med hundarna, har sprungit längs välkända stigar, och jag tittar på utfrågningsprogram av politiker på tv. Det har varit jätteskönt att bara landa och inte göra nånting i ett par dagar, men nu är jag redo för rutiner och nya äventyr! Ser fram emot skolstarten.
Jag har även "tinat" upp mitt gymkort och släpade med mig pappa som skaffade en veckas provkort. Han är nämligen skadad, så han ska cykla i ett par dagar istället för att springa, och får tyvärr hoppa över årets Trelleborgslopp på lördag. Själv ska jag springa milen och se var den hamnar. Det har varit ett skönt och välbehövt lugn annars, och det känns bra att äntligen vara uppackad och på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...