Tack för den här gången!

Den här veckan var sista veckan hos Alex, min kiropraktor. Han och Active Health and Restoration har verkligen gått above and beyond. Jag har egentligen varit "oskadad" sedan slutet av maj/början av juni, men jag har gått dit ändå för att få träning, spännande övningar och motivation. Det är alltid ett sånt härligt gäng där som tränar och rehabar tillsammans, som jag definitivt kommer sakna! Med mina egna planer på att bli fysiotherapeut har jag lärt mig så otroligt mycket coola grejer! Varje gång jag frågar nåt (oavsett om det är teoretiskt eller gällande någon som är där för behandling) har jag fått väldigt uttömmande svar eller motfrågor att fundera på själv. Det har varit väldigt givande 5-6 månader som jag absolut kommer sakna.

Utöver det så har packandet fortsatt, och ju mer vi packar desto stökigare blir det här. Vi tog en paus från stökigheten härom kvällen och åkte med Martina och Mark och åt tapas. Restaurangen låg i vad som verkade vara en gammal herrgård, med fantastisk utsikt och omgivning. Nästan magiskt! Vi beställde in massor med godsaker och det var hur gott som helst. För en som konstant lider av beslutsångest, är tapas ett kanonbra koncept.

I tisdags flög Diana tillbaka hit, så hon sov över här till onsdag. När jag var färdigjobbad åkte vi till Romeoville och jag hjälpte henne att flytta in. Jag hämtade även upp Mehdis nycklar och kollade in hans boende, och det kan nog bli helt okej tror jag. Vi får se hur det går i helgen när vi faktiskt flyttar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...